Випуск 41/2022

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

Бєлова Т. Г., Гирба А. В
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ М’ЯСОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

Білоскурський Р. Р.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ГНУЧКОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

Видобора В. В.
ВПЛИВ РЕАЛЬНОГО І ФІНАНСОВОГО СЕКТОРІВ ЕКОНОМІКИ НА ЕКОНОМІЧНИЙ РІСТ

Дергачова В. В., Голюк В. Я., Колешня Я. О.
ПАНДЕМІЯ COVID-19 У БІЗНЕС-ЦИКЛАХ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Горбачова І. В.
ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ ТА ФРАНЦІЇ

Долга Г. В., Хитрова О. А.
УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ У КРИЗОВИХ УМОВАХ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ ТА СВІТОВИЙ ДОСВІД

Ерфан Є. А., Заяць М. Т.
РЕАЛІЗАЦІЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА В РОЗРІЗІ ІНСТИТУЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ

Залізнюк В. П., Сафонік Н. П., Кая А. С.
ПРЕВЕНТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ В УМОВАХ ВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ

Kalashnikova Khrystyna, Shevchenko Viktoriia
WAYS TO IMPROVE INFORMATION AND COMMUNICATION MECHANISMS FOR THE FORMATION OF A POSITIVE IMAGE OF PUBLIC AUTHORITIES IN UKRAINE

Килин О. В., Вітер O. М., Свелеба Н. А.
ІНСТРУМЕНТАРІЙ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Литвин І. В.
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЕКОСИСТЕМ СТАРТАПІВ

Македон В. В., Дзяд О. В.
РИНОК АВТОМОБІЛЬНИХ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ КРАЇН ЄС: ПОРІВНЯЛЬНА МАКРОЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА І КЛЮЧОВІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ

Маліношевська К. І.
РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Огренич Ю. О.
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПОЛІПШЕННЯ СТАНУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ЧИННИКІВ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА

Палінчак М. М., Стеблак Д. М.
ЕКОНОМІКО-РЕЛІГІЙНІ ВІДНОСИНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Палінчак М. М., Стеблак Д. М.
РЕЛІГІЯ ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ

Рисін В. В., Лесьо Я. З.
ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА КРЕДИТНО-ІНВЕСТИЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ В УКРАЇНІ

Самойленко А. О.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ «ЗЕЛЕНОЇ» ЕКОНОМІКИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Слюняєв А. С.
КЛАСТЕРИЗАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

Зіньцьо Ю. В., Стасюк С. О.
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗБІЛЬШЕННЯ КІЛЬКОСТІ ПРОДАЖІВ

Степаненко О. І.
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ «ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ», ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ

Фролов С. М., Орлов В. В., Козьменко Є. С.
ЕКОСИСТЕМА КРИПТОВАЛЮТ ЯК БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА НА МАКРОРІВНІ

Чала В. С.
ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ОБЛІГАЦІЙНОГО ФІНАНСУВАННЯ

Чижова Т. В.
ЄДИНИЙ ПОДАТОК ТА ЙОГО РОЛЬ В СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОМУ ПРОСТОРІ

Shaposhnykov Kostiantyn, Kotenko Tetiana
NATURAL RESOURCES MANAGEMENT IN THE NATIONAL ECONOMY: INNOVATIVE CONTEXT

Copyright © 2014-2024. Науковий вісник Ужгородського національного університету.
Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство